Skip to content

Nadpoziomy

  • Polityka prywatności

Kiedy warto stosować kalendarze trójdzielne z logo?

by

Strategie marketingowe firm bardzo często zawierają przyszłościowe metody promowania firmy w oczach klientów oraz kontrahentów. Taką metodą oczywiście są gadżety reklamowe, czyli funkcjonalne prezenty, które są wręczane w czasie targów branżowych, spotkań biznesowych czy szkoleń pracownikom firmy, klientom, jak także partnerom biznesowym. Warto zdawać sobie sprawę natomiast, że gadżet reklamowy powinien być głównie wartościowy.

Dlatego nie każdy przedmiot sprawdzi się w tej roli. Jednak funkcjonalnymi oraz praktycznymi gadżetami reklamowymi są biznesowe kalendarze trójdzielne. Są to kalendarze ścienne, które łączą w sobie funkcję informacyjną, jak także marketingową a także ozdobną.
Kalendarze trójdzielne z logo firmy – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe dostępne są w różnych formatach, jak również w różnorakich wariantach, które różnią się nie tylko szatą graficzną,  ale także funkcjonalnością. Poza kalendarzy ściennych odróżnia się również kalendarze książkowe, które łączą w sobie funkcję terminarza i notatnika. Dużą popularnością przedsiębiorców cieszą się także kalendarze przeznaczone na biurko, na przykład kalendarze stojące piramidki. Jak się więc okazuje, firmy mają szeroki wybór kalendarzy reklamowych, które zawierają treści promujące firmę. Warto zdawać sobie sprawę, że kalendarz trójdzielny dla firm to praktyczne rozwiązanie, które z powodzeniem może być wykorzystywane do promowania firmy. Kalendarz tego rodzaju odznacza się specyficznym układam. Górna część, czyli tak zwana główka, to powierzchnia projektowa przeznaczona na umiejscowione treści reklamowych, czyli w głównej mierze logotypu firmy. Poniżej znajduje się kalendarium, które zbudowane jest z trzech kolejnych miesięcy, z czego miesiąc aktualny znajduje się w środku. Zaś na samym dole znajduje się tak zwana stopka, czy jej miejscu przewidziane na dane teleadresowe firmy. Jest to układ czytelny, jak także dający bardzo duże możliwości personalizacji. Prócz tego, powierzchnia projektowa przeznaczona na przekaz marketingowy jest niemała, daje możliwość na dokładne zaprezentowanie w głównej mierze oferty przedsiębiorstwa. Nie jest zatem zaskoczeniem, że kalendarze trójdzielne ze zdjęciami nawiązującymi do działalności firmy stanowią skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego.

Więcej informacji na stronie: zobacz kalendarz trójdzielny dla firm

Post navigation

Previous Post:

Szkolenia z zakresu stylizacji paznokci

Next Post:

Agencja reklamowa w warszawie

Ostatnie wpisy

  • Cele terapii integracji sensorycznej
  • Różne dziedziny stomatologii i ich zastosowania
  • Organizacja procesów przez agencje rekrutacyjne
  • Granty OZE a wspólnoty mieszkaniowe
  • Formalności obsługiwane przez biuro rachunkowe

Kategorie

  • Budownictwo i architektura
  • Dom i ogród
  • Dom i ogród
  • Dzieci i rodzina
  • Elektronika
  • Finanse i bankowość
  • Fotografia
  • Inne
  • Komputery i internet
  • Kosmetyki i moda
  • Kulinaria
  • Kursy i szkolenia
  • Marketing i reklama
  • Medycyna i uroda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Prawo
  • Rozrywka i wypoczynek
  • Ślub i wesele
  • Sport i turystyka
  • Szkolnictwo i nauka
  • Uncategorized
© 2025 Nadpoziomy | WordPress Theme by SuperbThemes

Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.