Reklamowy kalendarz w postaci plakatu
Przedsiębiorcy nieustannie szukają sposobności, ażeby promować swoją firmę, a tym samym zdobyć nowych klientów. Coraz częściej w strategiach marketingowych wykorzystywane są gadżety reklamowe. Są to praktyczne upominki, które wręczane są partnerom biznesowym, klientom, jak także pracownikom firmy.
Powinno się jednak pamiętać, że gadżet reklamowy powinien być głównie wartościowy oraz praktyczny, ponieważ jedynie wtedy będzie z ogromnym skutkiem promował naszą firmę. Właśnie dlatego tak na prawdę bardzo często wybierane są kalendarze plakatowe z logo firmy.
Kalendarz plakatowy – zalety stosowania
Przede wszystkim powinno się wspomnieć, że kalendarze biznesowe dostępne są w różnorakich wariantach. Są to w głównej mierze praktyczne oraz poręczne kalendarze książkowe dostępne w różnorakich formatach, od najmniejszego formatu kieszonkowego A6 do formatu A4. Dużą popularnością klientów cieszą się też kalendarze biurkowe, na przykład kalendarze piramidki, które wyróżniają się niewielkimi rozmiarami, dzięki czemu zmieszczą się właściwie na każdym biurku czy stole. Przedsiębiorca może oczywiście wybrać też kalendarze plakatowe, które odróżniają się dużym potencjałem marketingowym, ponieważ posiadają dużą powierzchnię projektową, która może być przeznaczona na zamieszczenie na przykład kilku fotografii nawiązujących do działalności firmy. Oczywiście na kalendarzu umieszczony jest również logotyp firmy, jak też dodatkowe hasła firmowe. Warto mieć na uwadze natomiast, że projekt kalendarza, bez względu na jego rodzaj, powinien być zgodny z wytycznymi zawartymi w księdze znaku, co umożliwia na budowanie jednolitego oraz mocnego wizerunku firmy w oczach klientów czy partnerów biznesowych. Kalendarze w postaci plakatu charakteryzują się dużym formatem, najczęściej jest to format B1 albo B2. Dzięki temu zarówno treści reklamowe, jak też kalendarium jest czytelne. W sytuacji kalendarza plakatowego kalendarium ma postać całoroczną. Należy podkreślić, że kalendarze plakatowe powinny być estetycznie wykończone. Warto zatem używać papiery dobrej jakości o wysokiej gramaturze, jak także uszlachetnienia tj. lakier uv, folia błyszcząca albo folia matowa, co nie tylko i wyłącznie podnosi wartość wizualną produktu, ale także zabezpiecza go przed zniszczeniem czy działaniem wody.
Źródło informacji: sprawdź kalendarze plakatowe b2