Jakiegadżety wręczać klientom
Każda firma, która pragnie promować własną działalność musi prędzej czy później zainwestować w stosownej jakości gadżety reklamowe. Choć w ostatnich latach marketing przeniosła się do mediów społecznościowych gadżety, które klienci otrzymują bezpośrednio do rąk własnych ciągle sa dobrze przyjmowane i pozytywnie oceniane przez klientów. Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź na to pytanie być może jest dość prosta.
Wszystkie gadżety reklamowe z nadrukiem albo bez niego dostaje się za darmo. To w oczach klienta wygląda tak, że czuje się on doceniany, ponieważ coś dostał od firmy. Wręcz jeśli wcześniej zrobił spore zakupy, gadżet przecież nie był tym, na co liczył i co mu obiecywano. Nie spodziewał się go a mimo tego, otrzymał coś na własność. Firmy powinny nauczyć się obsługiwać tę poprawność i wybierać gadżety reklamowe dla firm, które pochodzą od dobrych producentów. Gadżety firmowe nie muszą być drogie – im taniej uda się je zakupić, tym nie gorzej dla firmy, ale powinny być bezwzględnie bardzo wysokiej jakości. Co pomyśli klient, gdy gadżet, który otrzymał rozleci się w czasie kilku dni? Na pewno przeniesie jego jakość na jakość towarów albo usług, które oferuje firma, zatem ogólnie rzecz biorąc w jego oczach wizerunek firmy podupadnie. Ważne jest także to, by gadżety dopasować z jednej strony do swojej branży, czyli wręczać klientom to, co będzie im się kojarzyło z firmą. Z drugiej strony gadżety powinny pasować do odbiorców. Sporo firm decyduje się również na gadżety okazjonalne, np. z okazji świąt zamawia personalizowane kartki pocztowe lub kupuje drewniane bombki z logo swojej firmy i rozdaje je klientom. To wcale nie najgorszy pomysł, aby w czasie świąt wręczać klientom takie gadżety a przy okazji zbliżających się wakacji rozdawać im np. plażowe ręczniki lub koce. Oczywiście takie gadżety będą już droższe, niemniej jednak pomimo tego w niektórych sytuacjach warto w nie zainwestować. Jeżeli firma prowadzi działalność premium powinna szczególnie uważać na to, jakie gadżety wręcza klientom. Lepiej powstrzymać się o dtych masowej produkcji i postawić na coś niebanalnego.
Więcej informacji: gadżety z logo firmy.