Promocja – kalendarz trójdzielny ze zdjęciami
W strategiach marketingowych firm uwzględniane są różnorodne działania, które mają charakter promocji a także reklamy. Trzeba jednakże pamiętać, że działania powinny być tak dobierane, by budować spójny a także mocny wizerunek firmy. Bez wątpienia bardzo istotną rolę w tym zadaniu odgrywają gadżety reklamowe.
Są to przedmioty, które wyróżniają się wysoką użytecznością, jak też ładnym wykończeniem i są wręczane klientom albo kontrahentom w czasie spotkań biznesowych czy targów. Dobrze się także nadają jako prezenty dla pracowników firmy. Jest to więc interesujące rozwiązania marketingowe, które zyskuje coraz więcej zwolenników.
Kalendarz trójdzielny – skuteczny nośnik treści reklamowych
Na samym początku warto podkreślić, że dużym powodzeniem wśród przedsiębiorców cieszą się biznesowe kalendarze trójdzielne, które są tak zaprojektowane, aby łączyć w sobie funkcje praktycznego terminarza a także nośnika treści promujących firmę. Co za tym idzie, kalendarz trójdzielny charakteryzuje się specyficznym układem, a mianowicie podziałem na trzy funkcjonalne elementy. Od samej góry odznacza się główkę, czyli powierzchnię projektową przeznaczoną na przekaz marketingowy, najczęściej jest to logotyp, jak też dodatkowe elementy graficzne albo zdjęcia reklamowe. Pod spodem znajduje się kalendarium. Już ono podzielone na trzy kolejne miesiące, miesiąc aktualny znajduje się w środku. Poniżej znajduje się część przeznaczona na dodatkowe informacje, na przykład dane teleadresowe przedsiębiorstwa, jest to tak zwana stopka. Jest to zatem bardzo praktyczne rozwiązanie, które stanowi nie tylko narzędzie pracy, ale też szczegół dekoracyjny przeznaczony na ścianę. Trzeba natomiast pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien być tak wykonany, aby jego szata graficzna była nie tylko i wyłącznie ciekawa oraz poprawna pod kątem marketingowym, niemniej jednak także zgodna z linią projektową przedsiębiorstwa, która jest zawarta w księdze znaku, czyli zasadach dotyczących stosowania elementów identyfikacji wizualnej firmy na różnorakich materiałach, w tym materiałach promocyjnych oraz biurowych. Warto więc projekt a także wykonawstwo kalendarzy reklamowych oddać w ręce profesjonalistów, którzy posiadają odpowiednie zaplecze, jak też znajomość zasad marketingu.
Sprawdź tutaj: aldokalendarze.pl/kalendarze-trojdzielne