Poznaj zalety toreb płóciennych i materiałowych z nadrukiem
Jaki jest lepszy sposób na pokazanie klientom, że Ci na nich zależy, niż wysłanie im podarunku z wyrazami uznania? Problem z upominkami z podziękowaniem polega na tym, że nie wiadomo, co wysłać. Nie można wybrać czegoś, co jest zbyt drogie, ani czegoś, co może być postrzegane jako bezwartościowe. Decydując się na pomysły na prezenty z podziękowaniem, powinno się balansować na cienkiej granicy między ceną a praktycznością.
Zasady marketingu
Choć wyraźnym misją prezentu dla klienta jest pokazanie, że Ci zależy, ma on także inny cel: marketing Twojej firmy. Ze stuprocentową pewnością pragniesz, ażeby klienci czuli się zadowoleni i docenieni, niemniej jednak byłoby również bardzo miło, gdyby polecili Twój sklep swoim znajomym. By wykorzystać prezenty uznaniowe jako taktykę marketingową, należy pamiętać o kilku rzeczach. Po pierwsze odpowiednim upominkiem są torby bawełniane z nadrukiem, np. logo Twojego biznesu. Torby bawełniane to gwarancja zrobienia odpowiedniego doznania na ewentualnych klientach. Wręczanie prezentów to także doskonała okazja do wykazania się kreatywnością, szczególnie jeśli zdecydujesz się zaprojektować swoje torby materiałowe. Twoi klienci będą pod wrażeniem dodatkowego wysiłku, jaki włożyłeś w ich prezent, i będą o nim mówić przez wiele miesięcy. Tradycyjną pozytywną właściwością prezentów jest dawanie klientom do zrozumienia, że cenisz ich za ich działalność. Upominki te doskonale nadają się do wzmocnienia relacji z ważnymi klientami. Generalnie, najbardziej doceniane są te prezenty, które nie są postrzegane jako promocyjne, niemniej jednak nie bój się umieścić na nich nazwy lub logo firmy w gustowny sposób.
Torby płócienne reklamowe
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy stały wzrost zastosowania toreb płóciennych. Ludzie zaczęli przekształcać własne przyzwyczajenia i powoli zamieniać torby plastikowe na torby płócienne. Torby na zakupy w każdej sytuacji były wykorzystywane jako źródło promocji dla wielu firm. Torby reklamowe są perfekcyjnym narzędziem marketingowym, które zazwyczaj rozdaje się za darmo w trakcie imprez promocyjnych. W torbach zazwyczaj znajdują się próbki produktów oferowanych przez firmę. Logo firmy znajduje się również z boku torby. Do niedawna torby były zazwyczaj zrobione z plastiku lub papieru i po zużyciu produktów były zazwyczaj wyrzucane. Obecnie firmy zdają sobie sprawę z sposobów marketingowych, jakie daje produkcja toreb promocyjnych z płótna. Przede wszystkim torby płócienne są wielokrotnego użytku, co znaczy, że można ich używać niejednokrotnie. Zamiast wyrzucać torbę po zakończeniu promocji, konsument może ją ponownie wykorzystać, co z kolei daje Ci darmową reklamę – im więcej osób będzie chodzić z Twoją torbą, tym całkiem dobrze. Użytkownicy z większym prawdopodobieństwem zareagują pozytywnie na Twoją firmę, jeżeli już będzie ona postrzegana jako ta, która próbuje zrobić coś dobrego dla środowiska. Następną pozytywną cechą toreb płóciennych jest to, że są one bardziej wytrzymałe niż torby plastikowe, co znaczy, że można w nich zmieścić więcej materiałów marketingowych.
Sprawdź również informacje na stronie: Torby bawełniane.